یکشنبه 8 دی1392 ساعت: 21:35توسط:masoum
آدمهای ســـــــاده را دوست دارم..

همان ها که بدی هیچ کس را باور
ندارند.
همان ها که برای همه لبخند دارند
.همان ها که همیشه هستند،
برای همه هستند.
آدمهای ساده را
باید مثل یک تابلوی نقاشی
ساعتها تماشا کرد؛
... عمرشان کوتاه است.
بسکه هر کسی از راه می رسد
زمینشان میزند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد.
آدم های ساده را دوست دارم.

بوی نـــــــاب

" آدم "می دهند..
 وب سایت   ایمیل