ضمن تشکرازکاربرمعزز masoum ایشان چنین نگاشته اند:
| یکشنبه 8 دی1392 ساعت: 21:35 | توسط:masoum | ||||
| آدمهای ســـــــاده را دوست دارم.. همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند. همان ها که برای همه لبخند دارند .همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند. آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد؛ ... عمرشان کوتاه است. بسکه هر کسی از راه می رسد زمینشان میزند یا درس ساده نبودن بهشان می دهد. آدم های ساده را دوست دارم. بوی نـــــــاب " آدم "می دهند.. | |||||
| وب سایت ایمیل | |||||
+ نوشته شده در جمعه سیزدهم دی ۱۳۹۲ ساعت 10:24 توسط کارشناس
|