کیفيت تصرفات در مشاعات (پارکینگ و پاسیو) آپارتمانها
۱-پارکینگ: من در ساختمان 15 واحدی ساکن هستم که در بین 15 واحد فقط واحد متعلق به ما فاقد پارکینگ می باشد.پارکینگ نداریم و 14 واحد دیگر همگی پارکینگ دارند اما در فضایی ....
+ نوشته شده در پنجشنبه نهم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 11:27 توسط کارشناس
|