تاثیر گرانی ها بر افزایش جرایم
رئیس
پلیس کشور با اعلام اینکه تحریم اقتصادی هیچ تاثیری روی افزایش جرم نداشته
است، افزود: تحریم اقتصادی ممکن است فشارهایی را بوجود آورد، اما ما به آن
اهمیت نمی دهیم و مردم مشغول فعالیت خود هستند و می دانند فشارها از چه
سمتی وارد می شود.
به گزارش مهر، سردار اسماعیل
احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی ظهر پنجشنبه در حاشیه اختتامیه دوره
استانداردسازی و تعالی رفتار افسران پلیس راهور در جمع خبرنگاران اظهار
داشت: هر ساله یک دوره استانداردسازی ارتقاء رفتار برگزار می شود تا
ماموران بار دیگر بدانند که اعمال قانون و قاطعیت منافاتی با مراعات با
مردم ندارد.
وی افزود: من رفتار بد هیچ ماموری را
تایید نمی کنم، اما گاهی مواقع نیز باید انصاف را رعایت کرد. این دوره ها
برای تمرین و ممارست ماموران است تا در شرایط سخت خود را کنترل کنند.
احمدی
مقدم با اعلام اینکه تحریم اقتصادی هیچ تاثیری روی افزایش جرم نداشته است،
افزود: تحریم اقتصادی ممکن است فشارهایی را بوجود آورد، اما ما به آن
اهمیت نمی دهیم و مردم مشغول فعالیت خود هستند. آنها می دانند فشارها از چه
سمتی وارد می شود.
وی تاکید کرد: سطح جرایم در
کشور پایین است اما گرانی های اخیر روی افزایش جرایم تاثیر گذاشته است،
البته با افزایش کنترل های قبل از عید و سال نو این موضوع را کنترل می کنیم
و جای نگرانی نیست.
احمدی مقدم در مورد تمهیدات
پلیس برای آلودگی هوا گفت: ایستایی هوا به صورت طبیعی باعث افزایش آلاینده
ها می شود، اما خوشبختانه امروز شرایط آب و هوایی جدید باعث شد تا این
آلودگی کاهش یابد، باید برای بلندمدت به فکر چاره اساسی باشیم و علاوهبر
توسعه حمل و نقل عمومی سوخت نیز استاندارد شود.
+ نوشته شده در پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱ ساعت 17:40 توسط کارشناس
|